Jaarverslag 2010 Ministerie van Ideeën

Het ministerie van Ideeën is in januari 2010 van start gegaan. Voor mij was dit het begin van een plek waar ik mijn ideeën kon en kan parkeren. Een plek waar iedereen ze kan vinden om er zichzelf in te herkennen of er de inspiratie in te vinden om het verhaal op de eigen ideeën te projecteren. Ik startte met de droom om een omgeving te creëren voor digitale creativiteit. Een plein waar verschillende vormen van inspiratie zich kunnen ontmoeten en waar inspirators en volgers hun gedachten kunnen bijtanken. Ik heb er zelf misschien wel het meeste van geleerd. U dan? U ook? Zo reisde ik met de blogs mee door mijn gedachten en door mijn verleden. Hierdoor ben ik terug in mijn jeugd geweest en heb ik, al schrijvend, mijn voorouders weer ontmoet. Kennelijk heb ik niet alléén gereisd, want ik heb een verrassend aantal bijzondere reacties mogen ontvangen. Tot nu toe zijn er 40 blogs geproduceerd, heb ik een aantal lezingen mogen gehouden, ben ik gevraagd om een stuk te schrijven op een site en word ik regelmatig aangesproken over de gepubliceerde ideeën. Ik heb het gevoel dat ik ben gegroeid. Gewoon, door de dingen te doen die ik wilde doen, die ik nodig vond om te doen. Graag wil ik iedereen bedanken die de moeite heeft genomen om mij in dit proces te volgen. Voor 2011 zal ik verder gaan met de pogingen om mijzelf en mijn omgeving te inspireren en te verbinden. Mogelijk komen we elkaar tegen in een slimme alliantie of een andere bijzondere ontmoeting. Ik kijk er in elk geval al naar uit. Op dus naar 2011…!  Dat geldt voor iedereen. Schrijf, leer, zorg dat je er bent als je er moet zijn en zet je omgeving in beweging. Dat geeft massa’s energie voor jezelf, maar ook voor je omgeving. Hoe dan ook. Laat ik het oude jaar afsluiten met de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ook dan hoop ik jullie weer allemaal te ontmoeten.

 

Resultaat 2010 Ministerie van Ideeën:

40 berichten, 139 tags, 98 reacties, 4016 bezoeken, drukste dag: 120 bezoeken, gemiddeld 11 bezoeken per dag.

www.leocrombach.nl

 

Op de Toekomst

Leo Crombach

www.lijnspel.nl

KvK: 51380854

mobiel: 06-31738938

info@leocrombach.nl

 

1 thoughts on “Jaarverslag 2010 Ministerie van Ideeën

  1. Oud op nieuw;

    op weg naar de toekomst
    is het maar één ogenblik
    want de tijd staat niet stil
    maar neemt ons mee
    het nieuwe jaar in

    onze vreugde en verwachtingen
    onze hoop en verantwoordelijkheden
    onze trots en uitdagingen,
    maar ook onze zorgen en verdriet
    worden als vanzelf meegevoerd
    over de drempel van tijd
    het nieuwe jaar in

    Wij wensen iedereen een heel goed en gezond 2011 met veel prachtige en intense momenten.

    We wensen je daarnaast veel succes, inspiratie, allianties, gewone en bijzondere ontmoetingen in je zelfstandig ondernemerschap.

    Ans en Peter van Amelsvoort

Plaats een reactie